آخرین اخبار
کد مطلب: 80608
امير پوردستان:
هوشمندي رهبر معظم انقلاب مانع از به ثمر نشستن ترفندهاي دشمنان شد
تاریخ انتشار : 1393/06/16 18:33:32
نمایش : 1613
فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: دشمنان، مهم‌ترين هدف سياست‌هاي خصمانه خود را کشور و نظام جمهوري اسلامي قرار دادند ولي با هوشمندي و رهبري‌هاي حکيمانه رهبر معظم انقلاب در نيل به اهداف خود ناکام ماندند.
به گزارش سلام لردگان به نقل از روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، امير سرتيپ احمد رضا پوردستان در همايش تجليل از ممتازين نيروي زميني ارتش در مشهد که با حضور حجت الاسلام والمسلمين آل‌هاشم رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش و جمعي از فرماندهان، مسئولان و روحانيون نيروي زميني برگزار شد، افزود: مهم‌ترين هدف آمريکا و مستکبران از زمينه‌سازي حادثه 11 سپتامبر و لشکر‌کشي به عراق و افغانستان، کشور ما بود و آن‌ها براي حمله به ايران زمينه‌سازي مي‌کردند ولي با رهبري‌هاي هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و اقتدار نيروهاي مسلح، به اهداف خود نرسيدند.
 
وي ادامه داد: مهم‌ترين تهديد امروز در منطقه و جهان، جنگ‌هاي نيابتي است و استکبار جهاني به سرکردگي آمريکا با تجهيز گروه‌هاي تروريستي و تکفيري نظير داعش، النصره و جندالشيطان از هيچ تلاشي براي ايجاد تفرقه در بين مسلمين شيعه و سني دريغ نمي‌کند.
 
فرمانده نيروي زميني ارتش در ادامه با بيان اين‌که شغل نظامي‌گري سختي‌هاي خاص خود را دارد که ممکن است از چشم ديگران محفوظ بماند ولي اجر آن در پيشگاه الهي محفوظ است، افزود: نيمي از عوامل نقش‌آفرين در کسب برتري‌هاي ممتازين نيروهاي ارتش مديون همکاري خانواده‌هاي آنان است.
 
در پايان اين همايش 313 نفر از ممتازين يگان‌هاي نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران در بخش‌ها و رشته‌هاي گوناگون تجليل شدند.

انتهاي پيام/
منبع: باشگاه خبرنگاران
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس